BANCURI CU FEMEI

Dupa mult timp de burlacie, Adam se confeseaza la Dumnezeu ca se simtefoarte singur."Pot creea pentru tine o faptura de vis, frumoasa, inteligenta, cumintesi tacuta.....Dar te costa o mina si un picior" spune Dumnezeu."Atunci ce-mi poti oferi pentru o coasta ?"Si Dumnezeu a creat FEMEIA !------------------------------------------------------------------------- Intra o tipa intr-un sex-shop, batzaindu-se intruna.... -Avetzi vibratoare? intreba ea si ishi continua batziitul... -Da, sigur ca da... -(batziindu-se) Si cum se opresc?------------------------------------------------------------------------- O tipa i-o sugea unuia. Tipul in culmea fericirii: "Da! E minunat! Da, asa,iubito. Ce bine e! Dar te rog mai si sufla ca mi-a intrat cearceaful in fund."-------------------------------------------------------------------------La un Congres International de Emancipare a Femeii ia cuvantulreprezentanta Ugandei, Mbuka: - Eu m-am saturat sa gatesc numai eu in casa, asa ca intr-o zii-am spus barbatului sa mai faca si el de mancare. In prima zi n-amvazut nimic, a doua zi la fel, dar a treia zi am vazut o farfurie murdara.Deci s-a schimbat ceva in mentalitatea barbatilor. Reprezentanta Frantei, Isabelle: - Eu m-am saturat sa fiu singura care spala rufe in casa, siintr-o zi am incetat sa o mai fac.In prima zi nu am vazut nimic, a douazi la fel, insa a treia zi am vazut un maieu la uscat.Deci s-a schimbatceva in mentalitatea barbatilor. Reprezentanta Romaniei, Maria: - Intr-o zi, i-am zis lu' Ion al meu ca io m-am saturat de atatalucru si i-am zis sa mai mearga si el cu vacile la pascut, sa mai matureprin casa si sa mai aiba grija de plozi. In prima zi n-am vazut nimic, adoua zi, la fel; de abia a treia zi parca am inceput sa vad ca princeata cu ochiul stang.-------------------------------------------------------------------------In campania sa prezidentiala Bob Dole viziteaza un camin de batrani. Ininterior vede o doamna foarte batrana, se apropie de ea si se lasa joslanga caruciorul acesteia. Doamna se uita la el dar nu pare sa-lrecunoasca. Dupa o liniste prelunga Bob Dole o intreaba:-Doamna, nu stiti cine sunt eu?Doamna examineaza indelung fata lui dupa care raspunde:-Nu stiu, draga, dar du-te la sora, ea iti va spune cu siguranta...------------------------------------------------------------------------- - Fetita mea, de ce nu stai in bratele tatalui tau? - intreaba mama. - Nu se poate, acela este locul menajerei.------------------------------------------------------------------------- Mama i se adreseaza fiicei sale de 14 ani: - Vreau sa discut despre tine despre problemele sexuale. - Bine mama, ce vrei sa stii?------------------------------------------------------------------------- Un baiat si o fata se joaca de-a v-ati ascunselea.Fata explica regulile: - Tu te pui. Eu ma voi ascunde. Daca ma gasesti in 20 minute, poti sa ma tii de mina. Daca ma gasesti in 10 minute, poti sa ma saruti. Daca ma gasesti imediat, poti sa faci ce vrei cu mine. Acum pune-te, eu ma voi ascunde dupa frigider.------------------------------------------------------------------------- Fata se intoarce foarte tirziu acasa. Mama o asteapta si spune: - Mai, fato, nu mi-a placut deloc cum te-a sarutat Ionut! - Nici mie, mama, dar asta este, inca nu are atita experienta...------------------------------------------------------------------------- - Mama, eu stiu deja ca un copil se naste dupa noua luni. Ai putea sa-mi spui totusi de la ce data se calculeaza cele noua luni?------------------------------------------------------------------------- Mama ii citeste fetitei sale povestea Scufitei Rosii. La sfirsit: - Vezi, fetita mea, daca nu esti cuminte ce patesti? - Las-o balta, doar a fost mincata si bunica, nu?------------------------------------------------------------------------- - Mama! Am omorit cinci muste dintr-o singura lovitura! - povesteste Bula. - Doi erau masculi si trei femele. - Cum ti-ai dat seama de acest lucru? - Pai doi erau pe masa si trei pe oglinda.------------------------------------------------------------------------- - Mama, daca o sa fiu o fata cuminte cind o sa fiu mare, o sa am si eu un sot ? - Da, fetita mea. - Si daca nu o sa fiu o fata cuminte? - Atunci o sa ai mai multi...--------------------------------------------------------------------------Sa stii ca am impresia ca nevasta-mea a murit.-Esti sigur?-Nu stiu ce sa spun. In pat este ca inainte, doar ca se aduna vaselenespalate in bucatarie de vreo saptamana!-------------------------------------------------------------------------Se duce un tip cu o tipa la ea acasa, gata sa se apuce de castane.El - stinge lumina.Ea - stinge lumina.El - dezbraca-te.Ea - se dezbraca.El - vino-aici.Ea - vine.El - ia-o in gura.Ea - asta nu.El - alta n-am.-------------------------------------------------------------------------In autobuz, un tip i se adreseaza unei tipe:- Domnisoara, va rog sa va prindeti cu mina de bara de sus fiindca barade jos coboara la statia urmatoare!...-------------------------------------------------------------------------O sotie isi priveste sotul lucrind de zor. Satula sa-l mai vada cufundatin lucru ii spune enervata:- Sa stii ca m-am saturat sa te vad lucrind asa. Tot timpul iti aduciacasa de lucru de la servici si de mine nu mai ai timp de loc.- Bine draga, se apara sotul, dar intelege si tu ca am enorm de mult delucru si nu dovedesc. Si inafara de asta, o lume intreaga isi ia delucru si pe acasa!- Bine bine, dar nu toti sint medici patologi ca tine!...-------------------------------------------------------------------------Tata vrea sa o reguleze pe mama. Cum copiii stau si ei in camera, tatainventeaza o poveste ca sa-i sperie:- Copii, daca nu plecati chiar acum la voi in camera, vine balaurul siva maninca.Incep copiii sa plinga de frica si se ascund in camera lor.Dupa vreo 5 minute copiii o aud pe mama:- Barbate da-i tare, ca ma maninca!... Atunci copiii pling din nou defrica si striga:- Tata, da-i tare, ca ne maninca pe toti!!!-------------------------------------------------------------------------100 barbati si o femeie naufragiaza pe o insula.Femeia rezista ce rezista si dupa o luna moare.Barbatii rezista ce rezista si dupa o luna o ingroapa.-------------------------------------------------------------------------Un tip pe strada opreste o tipa : Doamna va rog nu va suparati, va implor sanu va suparati, imi promiteti ca nu va suparati pentru ce o sa va intreb?Tipa :Nu domnule, spunetiTipul :Va rog eu sa nu va suparati, cit este ceasul?Tipa :12:38Tipul :Vai doamna dar cit ma bucur ca nu v-ati suparat, pot sa va sarut mina?Tipa :Vai, dar ce frumos vorbiti....Tipul :Pai sunt domn, ce p__a mea?------------------------------------------------------------------------- Pe o insula un canibal alearga trei femei. Ele se salveaza urcƒndu-se Śntr-un copac. Asteapta canibalul o zi, doua zile, trei zile. Pica o femeie pe care canibalul o manƒnca. Mai asteapta o zi, doua zile, ... Dupa trei zile a doua femeie pica si ea. Canibalul o manƒnca. Asteapta el o zi, doua zile ... Dupa a treia zi femeia pica. Canibalul o maninca. Morala : Femeia, pica, dar trebuie sa ai rabdare de canibal.------------------------------------------------------------------------- Era una gravida, si Śntr-o noapte se trezeste pe la ora 2, Śl trezeste pe barba-su, si Śi zice: - Barbate, vreau melci! - Taci femeie ai Śnnebunit la ca, de unde sa-ti aduc io melci la ora asta??? Nevasta-sa insista rau rau si Śn cele din urma omu' pleaca dupa melci Ajunge el Śntr-un parc, cauta melci, gaseste si pleaca spre casa. Pe drum se Śntalneste cu o veche prietena, care Śl convinge sa treaca pe la ea sa renunte la abstetinenta... Dimineata se trezeste omu' disperat sa-i duca lu' nevasta-sa melcii... Ajunge el la usa scoate toti melcii din buzunare de pe unde Śi avea, si suna... - Unde ai fost ...... ???? !!!! - Hai baieti ca mai aveti un pic...------------------------------------------------------------------------- Sotul se intoarce acasa si ii spune nevestei, insufletit de o anume speranta: - Stii , iubito, l-am auzit pe portar cum se lauda ca s-a culcat cu toate femeile din blocul nostru. Una singura a facut exceptie! o privi el cu subinteles. - Aaa! precis e mototoala aia de la etajul trei!-------------------------------------------------------------------------O prostituata se destainuie unei colege de breasla: - M-am hotarit sa ma fac femeie de casa. O sa iau un barbat si o sa-i torn 11 baieti. - Dar de ce ... 11 baieti? - Pai, ca sa fac o echipa de fotbal cu ei. Si atunci cind unul. la meci, va rata nepermis, imposibil sa nu se gaseasca un spectator din tribuna care sa strige:"S-o f..t pe mata!" iar eu ma voi ridica in picioare si voi striga: "Aici,aici, eu sint mama lui!"------------------------------------------------------------------------- Mi-am cumparat un ceas electronic, ii povesteste o nimfomana prietenei sale. - De ce? Ceasul vechi nu mai mergea bine? - Ba da, dar eu m-am saturat de limbi, acum vreau numere.------------------------------------------------------------------------- Ia-ti domnule mina dupa genunchiul meu, exclama indignata o tinara in sala de cinematograf. - Dar bine, unde s-o pun? - Un pic mai sus!------------------------------------------------------------------------- O mama isi surprinde fata de 17 ani cu tigara in gura. - Decit sa fumez o tigara m-as lasa violata de 10 zdrahoni., zice easuparata. - Cine n-ar face-o ? ofteaza fata, visatoare.------------------------------------------------------------------------- Un negru merge prin desert si aude niste tipete disperate de femeie. Alearga in directia respectiva si vede o tinara superba zbatindu-se in strinsoarea unui sarpe urias. Negrul scoate un cutit, omoara sarpele si omoara sarpele. - M-ai salvat! Eu sint o zina fermecata si pot sa-ti indeplinesc o dorinta, orice. - As vrea,spune negrul excitat, sa ma faci alb si sa ma pui intre picioarele tale. Si atunci, zina l-a transformat pe loc intr-un tampon imaculat de vata.------------------------------------------------------------------------- Trei gagici se duc intr-o excursie in Egipt, merg ele ca toate muierile intr-unbazar si vad un negustor care vindea o lampa (patent Aladin)...Astea:"Vai cefrumoasa e sa vezi ce o sa se mai bucure barbatii cand o s-o aducem acasa"Dar lampa era cam murdara...o freaca ele sa-i dea luciu si apare un spirit carespune: "Stapanelor, asa ca sunteti trei va indeplinesc cate o dorinta lafiecare !" Astea: "Vai ce bine , ce bestial ... da' stai sa cugetam un pic..."Cugeta ele ce cugeta si incepe prima:G1 :"Gata. M-am gandit, vreau sa ma faci de 10 ori mai desteapta!!!"S :"Bine, nici o problema." Si o face de 10 ori mai desteapta...G2 :"Daca pe ea ai facut-o de 10 ori mai desteapta pe mine sa ma faci de 100 deori mai desteapta...".O face asta si pe asta .G3 :"Spirite, acum fiindca pe ele le-ai facut de 10 si respectiv 100 de ori maidestepte, pe mine sa ma faci de 10000 (zece mii) de ori mai desteapta!!!!!"Sta spiritul ce sta, si stiti ce a facut-o??????A facut-o barbat !!!----------------------------------------------------------------------- Alinuta se duce la vrajitoarea cea rea:-Fa-ma si pe mine o lebaduta...-Hai fetito, n-ai ce face, eu am treaba aici... A doua zi la fel, a treia... Dupa vreo saptamana vrajitoarea exasperata zice:-Bine, te fac lebaduta, da' de ce vrei tu neaparat sa fii o lebaduta?-Uite-asaaa...-------------------------------------------------------------------------Stiti care este cel mai mare trust economic din lume.Femeia : doua fabrici de lapte si una de lustruit bastoane.------------------------------------------------------------------------- Doua "fete " se intilnesc pe strada:- Auzi fa, m-am dus la munte, am ajuns la o stina cam asa peinserat, am cerut gazduire la un cioban, fa fato si m-a f.... alade mi-au sarit capacele, 3 saptamini n-am mai plecat de-acolo !Pe astalalta o minca rau, asa ca a taiat-o repede la munte...Ajunsa la munte cere si ea gazduire la un cioban.Ciobanul:- Bine fata tatii, dar vezi ca tre' sa mergi cu mine dimineata sapasca oile...Vine seara, fata se baga in niste toale transparente, face luminamica, se da cu parfum si-l asteapta pe meserias. Asata vine seuita, se baga in pat si se culca. Fata trage de el... nimic.Dimineata iese cu ciobanul si cu oile. Merg ei ce merg, la unmoment dat ciobanul vede o tufa, o tiraste pe fata acolo si-itrage de-i sar capacele. Fata era multumita dar contrariata.Faza se repeta de "t" ori pina fata nu mai poate (de curiozitate)si-l intreaba:- Bine bre, eu ma fac misto seara ca sa ma iei si tu ca omulnormal... mata te culci. Apoi ziua ma bagi in tufe si mi-o daide-mi sar capacele ! Nu ca ma pling, da' e curios !Ciobanul:- Apai fata tatii, pe mine nu ma deranjeaza la somn, pe mine lamers ma deranjeaza rau !!!------------------------------------------------------------------------- Cica vine odata o baba acasa si o gaseste pe nora-sa dezbracata si atunci ointreaba: .Ce faci aici? Pai il astept pe fiu-tau sa iasa din baie! raspunde nora. Baba indignata: Asa ? Dezbracata? Vede nora ca nu se intelege cu baba si ii zice. Eh, cum as putea sa fac asa ceva? Asta e costum-sexi! Ma rog, baba o ia de buna si se aseaza si ea in pat, dezbracata. Apare mosul: Cefaci babo, aici, dezbracata? Aaa... pai nu sint dezbracata. Port uncostum-sexi. La care mosul zice : Mai calca-l si tu, mai babo!------------------------------------------------------------------------- E o zicala araba care zice .Trebuie sa bati o femeie de cel putin doua ori pe zi. Odata un arab tinar este povatuit de tatal sau comform zicaleicu pricina. El nedumerit intreaba: Pai nu stiu. De ce sa o bat? La care tatalraspunde: Baiete, daca tu nu stii, nu e nici o problema, stie ea!