BANCURI CU IEPURASI

1.Un iepuras intra în cofetarie si cere vânzatoarei doua banane si un suc de morcovi.
Bea sucul si, spre stupefactia vânzatoarei, îsi baga bananele în urechi.
A doua zi, la fel. A treia zi idem. Vânzatoarea, hotarâta sa afle motivul acestei purtari ciudate, îi spune, dupa patru zile, ca nu mai are banane.
Iepurasul cere atunci doi morcovi si un suc de portocale. Bea sucul si îsi baga morcovii în urechi.
În pragul unei depresiuni nervoase, vânzatoarea îl întreaba de ce îsi baga morcovii în urechi.
Raspunsul :
-Pai, daca nu mai aveti banane...

2.Un alt iepuras intra într-un supermarket si cerând un cui, întreaba:
-Cât ma costa un cui?
Vânzatorul raspunde:
-Ei, domnule, mai nimic, un cui se poate pierde la transport.
Timp de o saptamâna, seara de seara, iepurasul nostru cumpara de la acelasi magazin, un cui.
Iritat, vânzatorul se hotaraste sa-i dea din partea firmei, drept cadou, un kilogram de cuie. La aceasta oferta, iepurasul raspunde:
-A, nu, n-am nevoie de un kilogram de cuie. Stiti, eu, ies seara la plimbare si n-am cui sa dau telefon.

3.Intra iepurele la ferometal la 5 minute dupa închidere.
Vânzatorul: "Bai, tu nu vezi ca am închis?!?".
"Vreau si eu un cui.".
"Pleaca dracu'! Am închis!".
"Foarte urât din partea dvs., nu stiti sa va purtati cu clientii"
"Pai tu ce-ai face in locu' meu?".
"Hai sa-ti arat!".
Fac astia schimb de locuri, trece iepurele la tejghea iar vânzatorul iese afara si dupa aia intra la loc in magazin:
"Buna ziua! As dori si eu un cui!".
Iepurele: "Ce dimensiune sa aiba?".
"Pai vreo 5 centimetri".
"Nichelat, inoxidabil sau normal?".
"Pai...normal!".
Si iepurele: "Avem! Da' iesi in p***a mati afara, nu vezi ca am închis?!?!"

4.Iepurasul se duce la cofetarie:
-Aveti suc de morcov?
-Nu!-zice vânzatoarea.
A doua zi din nou:
-Aveti suc de morcov?
-Nu, nu avem suc de morcov!-raspunde vânzatoarea indignata.
Si tot asa se duce ipurasul la cofetaria respectiva vreo trei patru zile la rând, terorizândo pe saraca vânzatoare cu întrebarea:
"Aveti suc de morcov?".
Pina la urma într-o zi când vine iepurasul:
-Aveti suc de morcov?
-DA! Avem suc de morcov!-raspunde vânzatoarea exasperata.
-BEAAH!.....

5.Iepurasul se duse intr-o zi la brutarie.
- Tanti, va rog mult, aveti cumva chiflute din acelea mici mici si tari tari de tot pe care nu le poate mânca nimeni ?
- N-avem asa ceva, noi suntem o brutarie respectabila, mars de-aici.
A doua zi:
- Tanti, va rog mult, aveti cumva chiflute din acelea mici mici si tari tari de tot pe care nu le poate mânca nimeni ?
- Întelege ca aici facem numai pâine ca lumea, nu avem asa ceva.
A treia zi:
- Tanti, va rog mult, aveti cumva chiflute din acelea mici mici si tari tari de tot pe care nu le poate mânca nimeni ?
- Da, ma, ca m-ai înnebunit, am gasit câteva mici mici si tari tari de tot de nu le poate mânca nimeni pe fundul unui sertar.
Da' iepurasul:
- Bun, acum sa vedem cine le manânca.

6.Iepurasul se duse într-o zi la cofetarie.
- Tanti, va rog mult, aveti cumva un tort mare cât o masa si cu frisca multa multa sa-ti vina sa versi cind îl vezi ?
- Ne pare rau iepurasule dar nu avem asa ceva.
A doua zi:
- Tanti, va rog mult, aveti cumva un tort mare cât o masa si cu frisca multa multa sa-ti vina sa versi cind îl vezi ?
- Ne pare foarte rau iepurasule, nu avem asa ceva.
A treia zi:
- Tanti, va rog mult, aveti cumva un tort mare cât o masa si cu frisca multa multa sa-ti vina sa versi când îl vezi ?
- Sigur, l-am comandat special, e mare cât o masa si are frisca multa multa sa-ti vina sa versi cind îl vezi. Ia uite-l!
Da' iepurasul:
- Bhleeeoooaahhh.

7.Iepurasul la farmacie:
- Tanti, vreau si eu niste droguri.
- Taci ma, esti nebun, ne ia politia pe toti. Vino mâine.
A doua zi:
- Tanti, vreau droguri.
- Gura ca n-am facut inca rost. Vino mâine.
A treia zi:
- Tanti, drogurile.
- Gata, am adus, hai aici dupa tejghea sa-ti dau.
La care iepurasul iese repede în strada si începe sa strige:
- Nenea politistul, nenea politistul, la farmacie au droguri !!!


8.Iepurasul la farmacie:
- Dati-mi va rog un kil de morcovi.
- Ba smechere, aici e farmacie nu aprozar. Dispari imediat ca ma enervezi.
A doua zi:
- Va rog frumos, dati-mi si mie un kil de morcovi.
- Faci pe nebunu', da ? Daca te mai prind ca vii o data sa-mi ceri morcovi te agat de urechi pe perete.
A treia zi:
- Va rog frumos, vreau si eu niste morcovi.
L-a luat si l-a agatat pe perete. Pe peretele opus, poza lui Ceausescu.
Zice iepurasul:
- Si tu, tot pentru morcovi ?

9.Lupul , ursul si vulpea merg rupti de beti prin padure. Iepurele îi vede si foloseste din plin ocazia ivita spre ai ciomagi bine pe toti trei.
În ziua urmatoare se face adunare în padure si leul îi întreaba pe cei trei:
-Cum arata faptasul?
-Cei trei nu-si mai pot aduce aminte decât de un semn al victoriei (V-vezi urechile iepurasului).
Iepurasul spune viperei:
-Se strânge cercul...!

10.Vine vulpea disperata la leu cu o reclamatie: a fost violata crunt de un necunoscut.
- Ceva semnalmente ? întreaba leul furios.
- Nu stiu nimic, zice vulpea, era întuneric. Tot ce-am retinut e ca avea niste urechi lungi.
Bun. Da ordin leul sa se alinieze absolut toata lumea pe un sir si începe:
- Doamna vulpe a fost violata de cineva cu urechi lungi. Acum va controlez si vedem noi cine-a fost nenorocitul.
Zice iepurasul dându-si urechile pe spate:
- Prietene magar, ai dat de dracu.

11.În padure invazie de paduchi, purici, capuse, etc. Leul da decret ca toate animalele sa se rada la piele,
a doua zi urmand sa se faca inspectia pt. a se constata daca toate s-au tuns zero.
Iepurele nu se tunde numai asa, de-al dracu'. La ora 12 punct toate animalele s-au strans in poiana. Leul, ras si el face inspectia:
"Bai vulpe, vezi ca nu te-ai ras pe coada!".
"Da leule, asa e, dar coada e singurul lucru cu care ma mandresc. Cum sa ma rad?!?".
"GURA! maine te prezinti fara pic de par! AI INTELES? Urmatoru1!".
Vine lupul.
"Vezi Vulpe cum s-a tuns lupul? Ii sta chiar bine!Urmatorul!".
Urmatorul era iepurele, care fuma interiorizat.
"Bai nemernicule, tu de ce mata nu te-ai tuns?".
"Pai n-a vrut muschii mei!".
"Nu ti-e rusine ma?!? Uite ca si sobolanul s-a ras! Nu-i asa sobolane?".
Sobolanul:
"Maria Ta, n-as indrazni da'eu sunt Ariciul!"

12.Leul se plimba prin padure. La un moment dat îl vede pe lup in mijlocul cararii, plin de sange, intr-o stare jalnica.
"Ce s-a întamplat cu tine lupule de arati in halu' asta??".
"Pai sa vezi: au trecut pe aici iepurasu' si leoaica care m-a folosit pe post de tampon!".
"Mama, pai nu ajung io acasa, sa vezi ce-i fac leoaicei!".
Pleaca leul mai departe, se intalneste cu vulpea aflata in aceeasi stare.
"Ce ti s-a intamplat?".
"Pai stii, a trecut pe aici leoaica si iepurasu' iar leoaica m-a facut tampon!".
"Aha, tot ea! Lasa ca ajung eu acasa!".
Merge mai departe si o vede pe bufnita plina de sânge, cu aripile rupte, penele ravasite etc.
"Leoaica te-a folosit pe post de tampon, nu?".
"Da, leule, da' io imi bag ceva in nenorocitu' ala de iepuras ca i-a zis ca alea cu aripioare sunt mai bune ca nu pateaza slipu'!!!"

13.Zi de sedinta în padure; vin toti cu exceptia iepurasului. Leul o trimite pe vulpe sa vada care-i baiul...
Se-ntoarce vulpea si raporteaza ca pe usa la iepuras era un bilet pe care scria :"Ora Sexuala"
- Daaa... ?!...bine ,bine...întelegem situatia...
Peste vre-o doua saptamâni o alta sedinta. Din nou lipseste iepurasul... Si din nou vulpea se-ntoarce cu aceasi veste:
"Ora Sexuala" ?!?
La proxima sedinta situatia se repeta; leul îsi pierde rabdarea si împreuna cu o comisie ( vulpea, bursucul s.c.l...) îi fac o vizita iepurasului.
Bat ei la usa...nimic.Intra...si-l vad pe iepuras stând, singur, în fotoliu.
- Pai ...cum,... zice leul: singurel, singurel ?!
- Pai daaa..., zice cascând iepurasul, ma f**e o leneee...

14.Pentru ca scazuse dramatic nivelul anual al natalitatii in padure, leul se hotaraste sa faca o sedinta cu animalele. Se string toate, mai putin iepurasu'.
Leul îl trimite pe lup sa vada cum sta treaba la iepure acasa. Ajuns acolo, lupul vede pe usa o inscriptie mare: "NU DERANJATI! ORA DE SEXOLOGIE!".
Se întoarce la leu, îi spune si leul îl da de exemplu pe iepuras:
"Vedeti voi, supusii mei, noi stam aici si facem educatie sexuala ca prostii, iar iepurasu' nu are timp de asa ceva;
el nu are nevoie de teorie, el pune direct in practica, bravo lui!".
Faza se repeta vreo trei zile la rând, dupa care, enervat, se duce chiar leul la iepure acasa.
Intra suparat (iepurasu' statea în fotoliu, cu picioarele pe masa si fuma în sictir.
"Ce e leule, n-ai vazut ce scrie pe usa?".
"Ba da ma, da' ce faci tu si ce scrie acolo?".
"Pai ma f*te o leneee..."

15.Iepurasul statea si el într-o zi si muncea de zor dupa o buturuga. Trece si Ursul pe acolo:
- Ce faci tu acolo, Iepurasule?
- Îmi curat pistolul ca sa-l împusc pe Lup!
Ursul nu prea pare convins ca Iepurasul stie cu cine are de-a face:
- Bine mai Iepurasule, daca tu zici asa...
Ursul pleaca mai departe pe drumul lui... Dupa un timp trece si Vulpea pe acolo:
- Ce faci tu acolo, mai Iepurasule?
- Îmi curat pistolul ca sa-l împusc pe Lup!
Vulpea când aude de asa ceva devine foarte îngrijorata si se pregateste sa se care cît mai repede de acolo:
- Treaba ta Iepurasule. Eu nu amestec în afacerile tale...
Vulpea pleaca mai departe în graba mare. Dupa un timp trece si LUPUL pe acolo:
- Ce faci ma tu acolo, Iepure?
- Aa... Aa... Uite... îmi curat si eu pistolul si vorbesc prostii !

16.Într-o zi se plimba iepurasul prin padure, se întâlneste cu vulpea.
- Buna, ce mai faci iepurasule ?
- O, bine, vulpeo, ma simt excelent, sint intr-o forma grozava, daca ma întilnesc cu ursul îi dau citeva labe de-l nenorocesc, praf îl fac.
- Extraordinar.
Mai merge el ceva, se întâlneste cu lupul.
- Cum o mai duci iepurasule ?
- Nemaipomenit, ma simt excelent, sunt într-o forma grozava, daca ma întâlnesc cu ursul îi dau citeva labe de-l nenorocesc, praf il fac.
- Uluitor.
Mai merge cât mai merge, iata ca vine chiar ursul.
- Hai salut iepurasule, am auzit ca-ti merge nemaipomenit, ce mai faci ?
- Ce sa fac nene ursule, ia, ma plimb si eu prin padure si vorbesc prostii...

17.Într-o zi trecea iepurasul prin padure cu un televizor color in brate. Se întâlneste cu lupul.
- Ia uite, smechere, zice lupul, un televizor color, de unde ai facut rost de el ?
- Pai sa vezi cum a fost, zice iepurasul. Mergeam eu asa prin padure si dau peste vulpe.
Si ea spune ce mai faci iepurasule, ca nu te-am mai vazut de mult, ia hai pe la mine în vizita.
M-am dus, vulpea a pus masa, am mincat, dupa aia vulpea s-a dezbracat, s-a întins pe patul cel mare si a zis
"gata iepurasule, acum poti sa-mi iei ce am eu mai scump pe lume".
La care eu m-am uitat în jur si am luat televizorul.

18.Iepurasul îsi învata fiul, pe iepurica, sa faca sex.
Aduce in acest scop trei iepuroaice zdravene si incepe.
- Fii atent, fiule, ca asta e treaba serioasa. Urmareste tehnica îndeaproape, concentratie maxima. Gata ?
Se concentreaza iepurasul:
- 1 2 3 praf le-am facut, ai vazut ? E, asa trebuie sa faci si tu. Da-i drumu'.
Începe iepurica sa se screama:
- U..u..unnu, dddd...oooo..doi, trrrrr...ei.
- Nu, zice iepurasul, ce esti nebun ?
Pai de tine depinde tot viitorul neamului nostru, pe noi ne vâneaza toti lupi, oameni, rebuie sa înveti sa fii iute, iute de tot.
Fii atent ca-ti mai arat o data: 1 2 3 gata!
Mai încearca o data iepurica si esueaza jalnic. Zice iepurasul:
- Ba tu esti slab, slab de tot. Da-o dracului, nici atita lucru nu poti sa faci?
Ma scârbesti, fiule, vezi ca-ti mai arat o data si gata: 1 2 3 gata. Acum tu.
Se indirjeste iepurica, se concentreaza acut, strânge din dinti, îsi aduna toate puterile...
- 1 2 3 4, ah, scuza-ma tata.

19.În barul din padure aglomeratie mare...Intra iepurasu' si striga:
-Doua beri si sa cânte muzica!
Vulpea se scoala de la o masa:
-Bai iepurasule, ce ma, te-ai facut jmecher?!? De ce strigi ba??.
Iepurasu' îi raspunde calm:
-Ce vrei ba nenorocito? Hai afara sa ne ardem!.
Ies afara, se aud bubuituri si intra numai iepurele:
-Doua beri si sa cânte muzica!
Se ridica si lupul:
-Ce vrei ma? Tu crezi ca daca ti-a mers cu vulpea esti tare? Hai afara sa-ti arat 'Mortal Kombat 4'!
Ies astia, dupa 5 minute intra numai iepurele. De data asta protesteaza ursul...etc...aceeasi poveste...intra iepurele si striga:
-Doua beri si sa cânte muzica!
Se deschide usa si intra LEUL:
-Sa fie 'Bergenbier', ca sunt cu cumnata-miu!

20.Se suie Iepurasul într-un tren. Acolo vede Vulpea, merge la ea si-i zice:
Iepurasul:- Vulpeo, hai afara sa ne batem !
Vulpea:- Esti mic mai iepurasule si nu vreau sa te bat.
Iepurasul:- Hai Vulpeo afara sa ne batem !
Vulpea:- Bine, hai afara !
Merg ei doi afara si peste un timp vine Iepurasul cu pielea vulpii.
O aseaza jos si merge la Lup:
Iepurasul:- Hai Lupule afara sa ne batem !
Lupul:- Nu vin ca te bat mar, te omor.
Iepurasul:- Hai Lupule afara sa te bat !
Lupul pana la urma se învoieste si merg afara. Peste un timp vine Iepurasul cu pielea lupului si o pune jos.
Vede Iepurasul pe Urs si merge la el si-i zice:
Iepurasul:- Hai Ursule afara sa ne batem ! Hai afara ce te îndoi asa te bat !
Ursul:- Nu vin mai Iepurasule ca te bat si te omor !
Iepurasul:- Hai afara Ursule sa te bat !
Dupa un timp se învoieste si Ursul si merg afara. Peste putin timp vine Iepurasul cu pielea ursului si o pune jos.
Se pune Iepurasul pe bancheta si iese Leul dintr-un compartiment:
Leul:- Iepurasule, zi-mi cine te mai supara ca la prima cobor !

21.Merge Iepurasul prin padure si gaseste o sticla cu vodca. Se uita la ea, se gândeste si apoi o ia si bea din ea. Se îmbata Iepurasul asa tare de cade jos.
Trece si Vulpea pe acolo si vede Iepurasul întins pe jos.
Se gândeste Vulpea :
-Acum manânc iepuras, vai manânc iepuras.
Când sa-l manânce pe Iepuras vede Vulpea sticla cu vodca. O ia ca sa bea înainte de mâncare ceva. Bea Vulpea. bea, bea si se îmbata de cade si ea pe jos.
Vine si Lupul pe acolo si vazând Iepurasul pe jos se gândeste:
-Acum îl manânc pe Iepuras, vai ce bine ca si asa sunt flamând.
Cand merge Lupul sa-l manânce pe Iepuras vede si el sticla si o ia sa bea si el ceva. Bea Lupul ce bea pâna se îmbata si cade pe jos.
Dupa putin timp trece si Ursul pe acolo.Vede Ursul pe Iepuras pe jos si se gândeste:
-Acum manânc Iepurasul, vai ce bine o sa manânc.
Cand sa-l manânce Ursul pe Iepuras vede si el sticla si începe sa bea ceva înainte de mâncare.Bea Ursul mult si se îmbata si cade si el pe jos.
Erau toti patru pe jos când se scoala Iepurasul si vazându-i pe ceilalti întinsi pe jos zice:
- Vai ce rau îs la betie !

22.Ziua de nastere a leului. Da asta un bairam bestial si invita toate animalele. Ceva de vis: discoteca, gagici, striptease, laseri etc.
Spre dimineata, iepurele boraste într-un boschet si adoarme acolo.
Leul se facuse muci, ia un topor si omoara toate animalele.
A doua zi se trezeste iepurele mahmur, în jurul lui numa' sânge, bucati de blana,
creieri prin iarba etc. Se pocneste peste frunte:
-Ma, da' urât mai fac la betie!

21.La barul din padure s-a bagat vodca. Alcolistul de iepuras se asaza si el la coada. La un moment dat, apare Ursul care se baga in fata. Iepurasul, enervat:
-Bai nenorocitule, ce te bagi ma în fata?.
Se intoarce Ursul si intreaba:
-Care-ai vorbit, BA?!?.
Toate animalele se fac ca ploua torential. Vine si rândul iepurasului, cumpara o naveta întreaga (sa aiba pt. iarna) si se duce acasa.
Se asaza in fotoliu, deschide o sticla, trage un gât sanatos si zice:
-Io ba, ce, esti jmecher?

22.Într-o buna zi ,leul ,regele animalelor convoca toate animalele din padure pentru a le comunica un fapt de maxima importanta:
-Stimate animale ,din informatiile pe care le detinem la aceasta ora am constatat ca padurea este intr-o stare avansata de murdarie.
De aceea am hotarât sa se construiasc WC-uri publice si nici un animal sa nu-si mai faca nevoile in tufisuri caci va fi aspru pedepsit.
Buuun...zis si facut...Într-o zi leul se plimba în inspectie. Când ,deodata dintr-un tufis auzi un zgomot ciudat.
Se apropie si îl prinse pe iepuras facându-si clandestin nevoile.
Apucându-l de urechi îl trase afara si începu sa-l certe :
-Bine bai animalule, nu ti-am zis ca nu mai ai voie sa-ti faci nevoile în padure?
Iar iepurasul îi raspunse suparat:
-Mai nene leule ,mai lasa-ma si tu in pace ca si-asa sunt necajit. Sa stii ca nu ma mai duc în viata mea la WC-urile tale.
-De ce mai iepurasule? îl intreba leul uimit.
-Pai sa vezi...deunazi am avut si eu nevoie si m-am dus la WC ca un iepuras civilizat ce sunt. Lânga cabina mea era ursul.
Îmi faceam eu treaba linistit, când ,deodata ursul ma întreaba:Auzi mai iepurasule ,tie îti cade parul?
Eu i-am spus ca nu.Si atunci stii ma leule ce mi-a facut? M-a luat de urechi si s-a sters cu mine.

23.Ursul se plimba prin padure cu o foaie în mâna. Se întâlneste cu lupul.
-Ce ai acolo ursule?
-Lista cu animalele pe care trebuie sa le ucid azi.
-Vai, si nu cumva sunt si eu pe lista?
-Pai, esti la numarul 45.
-Vai, nu ma omori, lasa-ma sa ma duc la copiii mei sa-i mai vad odata si dupa aia poti sa ma omori!
-Bine, hai.
Se duc, vede lupu ce are de vazut, apoi îl omoara ursul.
Dupa un timp, se întâlneste cu vulpea.
-Ursule ce ai acolo?
-Lista cu...
-Vai, si sunt si eu acolo?
-Da, la nr. 15.
-Ursule, nu ma ucide! Lasa-ma sa îmi vad copiii, etc.
-Bine. Merge, se uita, moare si vulpea.
Mai tirziu, cu iepurele:
-Ursule, ursule, ce ai acolo?
-Lista cu animalele...
-Si sunt si eu pe acolo?
-Pai, esti la nr. 3.
-AOLEU!
-Si nu poti sa ma stergi de pe lista?...
-...Ba da.

24.Cica mergea iepurasu' prin padure.... Si spunea:
Maaaa, da mare smecher sunt....mama ce tare sunt....
Vine ursu si spune:
Las-o moarta iepurasule ca nu e chiar asa.
Iepu': Mamaaaaa, ce tare sunt, ce muschi am...
Ursu': Bai, incepi sa ma calci pe nervi, taci odata!
Iepu': Ia uita-te aici ce de fibra... Miss Olimpia nu gluma! (hehehe)
Ursu': Tu nu esti în toate mintile!
Si-i arde ursuletu una de zboara iepurele prin toata padurea...
Cade intr-un lac, se scoala, se scutura si...
-Bai, ce tare sunt, ce muschi am...
Dar sunt ussoooorrrrr....

25.Face leul sedinta de partid si aduna animalele din padure.
- Bai amaritilor! De-acu' incolo sa stiti ca iepurasu' aici de fata e cel mai tare din parcare dupa mine!
Animalele: Bine sefu'. S-a facut!
Se tot plimba iepurele prin padure... O vede pe vulpe si-i trage una peste bot.
Vulpea nu zice nimic... de!
Se întâlneste iepurele cu ursu. I-o trage si lui. Ursu' ar vrea sa riposteze dar...iepurele e cel mai tare dupa leu...
Se întâlneste iepurele cu tigrul si-i da una peste bot.
Se înfurie tigrul si-l manânca.
Morala: Tigrul nu aflase ca iepurasul e cel mai tare dupa leu.

26.Iepurasul se duce la vizuina Lupului, da buzna înauntru, si-l ia pe Lupisor la intrebari:
"Bai uratule! Ia cheama-l pe tactu'!".
Apare Lupul: "Ce vrei ma?". Iepurasul ii arde doi pumni (ZBANG! ZBANG!) si fuge.
Lupul: "Mama, îl nenorocesc pe asta, îl rup" etc.
A doua zi la fel, a treia - acelasi lucru, se enerveaza Lupul si-l asteapta dupa usa.
Intra iepurele: "Unde esti bai lupule?". Îl prinde Lupul de gât:
"Aha, nemernicu' dracu'! Ia sa vezi ce omor îti dau eu acu'!".
"Stai Lupule, am dreptul la o ultima dorinta".
"Bine ma. Ce dorinta ai?".
"Pai vreau sa fac o pirueta, mie mi-a placut mult coregrafia" etc.
Îi da Lupul drumul, face iepurasul o pirueta, îi da doi pumni (ZBANG! ZBANG!), dupa care fuge.
Lupul, gânditor: "Bai, ce coregrafie tâmpita!!!"

27.Î:De ce are iepurasu' codita la spate?
R:Ca-n fata-i el.

28.Leul, regele padurii da decret ca în fiecare zi aimalele trebuie sa vina sa îi aduca de mincare si daca nu-i place mincarea îi bate cu bulanul pe spate.
Primu' vine ursu' cu un borcan cu miere.
Leul nervos:
-Pai bine, baa boule, m-ai vazut tu pe mine vreodata sa mânc miere?
Si jap! îl bate de-l nenoroceste.
A doua zi apare iepurasu cu un morcov:
-Bai iepurasule, ma stii tu pe mine sa mânc morcovi? Si da-i si bate-l.
La care iepurasu' cu un ochi plângea si cu unul râdea.
Leu' intrigat:
-Bai iepurasule, de ce cu un ochi plângi si cu celalalt râzi ?
-Pai cu unu' plâng ca ma doare si cu celalalt râd ca ariciu' vine cu un mar.

29.Era o vreme când prin padure bântuia o saracie lucie.
Ce mai nu se gasea aproape nimic de mâncare. Într-o buna zi, un iepuras anemic si infometat se plimba visând la morcovi, varza, salati si alte delicatese.
Când ,dintr-o data, ce-i vazura ochii? În mijlocul drumului zacea un cos cu oua.
Iepurasul se freca la ochi, se ciupi de urechi sa se trezeasca si vazând ca nu are halucinatii se apropie, pipai si exclama:
"Este!"
Dupa ce îsi reveni din socul suferit iepurasul începu sa numere ouale...Erau 50.
Iepurasul începu sa-si faca planuri cum sa le gateasca mai bine si ajunse la concluzia ca solutia optima este omleta.
Plin de bucurie iepurasul se îndrepta spre casa când îl fulgera un gând:
"bine, dar el era un iepuras mic si în tigaia lui nu ar încapea o omleta de 50 de oua."
Apoi iepurasul îsi aminti de prietenul sau ursul care, fiind asa mare trebuia sa aiba si o tigaie pe masura în care iepurasul si-ar fi putut face omleta dorita.
Asa ca iepurasul pleca la urs sa-i ceara tigaia .Pe drum începu sa se gândeasca:
"Ursul ma va întreba la ce-mi trebuie o tigaie asa mare...Hmm...daca îmi zice sa-i dau 10 oua?
"Iepurasul se gândi ca îi mai ramân 40 care ar fi fost oricum destule pentru el.
Mai merse ce mai merse când un alt gând îi trecu prin cap:
"Bine, dar daca îmi cere 20?...Eh, oricum, si 30 de oua mi-ar ajunge sa ma satur".
Dar peste putin timp se opri din nou:
"Dar daca îmi cere 30 de oua?...Îmi ramân 20...Ma satur si cu atitea."
Si apoi iar se opri:
"Bine, dar daca imi cere 40 de oua ...dar daca mi le cere pe toate si nu mai îmi ramâne nimic?"
Între timp, iepurasul ajunsese la casa ursului. Suna furios la usa lui si când ursul, nedumerit îi deschise usa iepurasul tipa la el:
"Auzi ursule ,du-te dracului cu tigaia ta cu tot".

30.Deprimat, într-o zi, se face iepurele manga, pune mâna pe cutit si se duce la casa elefantului.
Acolo, în fata, se juca elefantelul-pui cu trompa în nisip. Asta se rasteste la el:
"Bai nenorocitule, cheama-l ma pe tactu' ca bag sisu'-n tine!"
"Nene, stii, eu..."."Gura ba, fir-al neamu' vostru-al dracu! Cheama-l pe tactu' ca-ti iau gâtu'!".
Elefantelu' incepe sa planga:
"Mamaaaa...".
Iese elefantoaica:
"Ce e puiule?".
Iepurele:"Bai parazitii dracu' ia chemati-l pe elefant sa ne rafuim!
Repede, mama voastra de urati!".
Iese si elefantu' cu ziarul în mana:"Ce e draga, ce se întampla?".
"Aha, nemernicilor, ati iesit cu toti, luava-si trompele!"
Elefantu':"Da ce e iepurasule?"
"Gura ba! Ia aliniati-va la perete ca va eviscerez pe toti!"
Astia, speriati, se aliniaza (copilu' plânge).
Iepurasu': "Mamaaa, da ce grasi sunteti!!"