Bancuri cu tigani:

1.Î:Stiti cum face un tigan în ciuda unei muste?
R:O prinde între doua geamuri si manânca cacat cu lingurita în fata ei!

2.Î:Stiti de ce sunt tiganii negri?
R:Pentru ca atunci când s-au nascut ei, barza era în concediu si i-a adus cioara!

3.Î:Ce-i mare, negru, si-i sade bine la gât tiganului?
R:Un doberman.

4.Î:De ce a fost concediat liftierul tzigan?
R:Pentru ca a uitat drumul.

5.Tiganca la policlinica sa'si faca analizele. Se duce la informatii:
-Domn doftor care faci pozi la tâte e'aici?
-Nu, azi nu e nimeni acolo...
-Da' dom doftor cari ghiceste în rahat, o vinit?
-Nu, mâine...
-Da' doctoru' care'si baga destele'n p***i, i'aici?
-Ia asculta, asta'i curata nesimtire...
-Bine, bine; când se întorc sa le spui ca i'a cautat o doamna Caldaras...

6.Cica la Auschwitz sunt prinsi niste tigani ce lucrasera în Resita la nu stiu ce fabrica smechera, care
polua de ti se înnegreau pupilele... Le fac nemtii procesul si îi baga în camera de gazare împreuna cu alti
zeci de evrei. Dau drumu la gaz; dupa 40 min intra un comandant... Deschide usa, se uita în camera si îi vede
pa tigani jucand carti pe mormanu' de evrei.
Hitleristu: - Ce faceti ba?
Tiganii: - Inchide usa in p***a matii ca iese gazu!

7.Un tigan îsi face asigurare la casa. Imediat dupa ce pleaca agentul de asigurari, tiganul se apuca sa
citeasca polita si vede ca în caz de incendiu va fi despagubit cu 10 milioane lei. Fara sa se gândeasca
mult tiganul toarna benzina prin toata casa si pune foc. Nu trece mult timp si nevasta-sa, întorcindu-se
de la servici, vede casa în flacari si pe sotul ei contemplându-si fapta.
-Aoleu, sari barbate ca ne arde casa, ce stai asa?...
-Mai taci fa proasto, ca ne-am facut asigurare si acum o sa fim bogati!...
-Eeee, hai ca esti destept... auzi, da ce-i cu mirosul asta de zahar ars?...
-Aoleu, face tiganul, am uitat-o înauntru pe diabetica de ma-ta!...

8.Un tigan intra într-un magazin de articole electrice sa cumpere un fier de calcat.
Întreaba de pret si i se zice 150000 lei. Tiganul începe sa se vaicareasca ca n-are bani, etc. Vânzatorului
îi vine o idee:
-Auzi mai tigane, daca reusesti sa-ti scoli tu sula si atârni fierul de sula si mergi dintr-un capat al magazinului
în celalalt, si fierul nu cade, e al tau.
Tiganul una-doua face treaba si fierul nu cade. Vânzatorul se tine de promisiune si-i da fierul cadou.
La închiderea magazinului, vânzatorul îl vede pe tigan alergând pe strada cu fierul atârnat ca mai înainte.
-Bine bai tigane, fierul e al tau, ce te mai muncesti acum?
-Eee, coane, pai eu ma antrenez acum pentru un frigider!...

9.Î:Cum se sinucide un tigan?
R:Îsi miroase ciorapii.

10.Î:Cum se sinucide un român?
R:Îi spune bancul asta unui tigan.

11.Un tigan se întâlneste cu un sef de trib african:
-Ma, mincati-as, cum faci de-ti ies tâncii aia negri, ca io cum o dau tot cafenii ies...
-Pai o ai aia lunga ca a mea?
-Nu, mâncati-as...
-Da' asa groasa?
-Pai... nu!
-Mi-am închipuit eu ca asta trebuie sa fie: intra lumina!

12.-Tu stii cine aduce copilul?
-Da! Barza.
-Dar copilul de tigan?
-Cocostârcul lingurar.

13.Î:Ce face tiganul daca-i moare nevasta?
R:O lasa de gât.

14.Doi tigani:
-Mai Ilie,cum te aperi tu împotriva SIDA?
-Cu prezervativ, îl port tot timpul.
-Si nu-l dai jos niciodata?
-Ba da,când ma duc la toaleta si când fac sex!

15.Presedintele Americii, presedintele Rusiei si un tigan ajung la Dumnezeu, care il ia pe primul si îi zice:
-Ba, daca tara voastra mai încearca sa cucereasca spatiul, vezi tu bila asta? O arunc peste voi si va distrug.
Iese americanu suparat, si intra rusu.Dumnezeu îi zice si lui:
-Ba, daca tara voastra mai încearca sa faca arme nucleare, sa-i asupriti pe altii, vezi bila asta? O arunc peste voi si adio Rusia.
Iese si asta suparat, si intra tiganul.
-Ba, daca mai furi, mai violezi, pacalesti oamenii si alte prostii, arunc bila asta si te distrug.
Iese tiganul râzând în hohote. Rusu si americanu, morcoviti, îl întreaba:
-Tu de ce esti ma bucuros? Nu ti-a zis ca arunca bila peste tine?
-Ba da.
-Si atunci?
-PAI BILA E LA MINE!

16.Un tigan statea lânga casa lui care tocmai cadea si vine un puradel si îi spune tiganului:
-Teteo sparge-mi si mie tinburelu asta!
Îl ia tiganul si îl sparge si spune
-Ia-l ma
Mai sta un pic puradelul si mai vine înca odata si spune:
-Teteo sparge-mi si mie timburelul asta! îl ia tiganul si îl sparge si îi spune tiganu ia-l ma si pleaca si iar se gândeste tiganul
ce sa faca cu copii si iar vine puiul de tigan si spune:
-Teteo sparge-mi si mie timburelu asta
Îl ia tiganul si îl sparge si îl întreaba
-De unde ai atati sâmburi?
-Pei teteo la coltu strazi ie un cacat de 10 cm plin cu timburei.

17.Un tip trecea printr-o padure. La un moment dat vede un tigan legat cu frânghie de mijloc atârnat de o craca.
-Ce faci acolo, bai tigane?
-Nu vezi mâncati-as? M-am spânzurat!
-Pai nu asa cioara dracului, de gât!
-Am âncercat , da' ma sufoc!

18.Piranda da divort.
-De ce divortezi pirando?
-Pai dom' judecator, ma f*te-n ureche!
-Cum mai tigane ? Ai tiganca frumoasa, zdravana si tu ... în ureche?
-Sa moara mama dom' judecator daca e adevarat! Eu vreau sa-i dau muie, da' daca ea întoarce capu'!

19.Tiganul o gaseste pe Piranda în pat cu nasu'.
-Haoleo, te omor, fa, pai cu nasu' ma înseli ?!
-Auzi ba tigane, ai luat carne?
-Nu...
-Ai luat cafea?
-Nu...
-Ai luat bautura?
-Nu...
-Pai atunci cu ce vrei sa-l tratez pe nasu'?

20.Un tigan îsi gaseste consoarta veghind la plodul bolnav. Dupa ce sta el un pic uitându-se la ea, zice:
-Auzi fa, proasto, nu mai sta asa, zi, îl ducem p-asta la doctor sau facem altul?

21.Doi tigani divorteaza. În drum spre casa trec prin padure. Tiganul zice:
-Fa, auzi, mânca-mi-ai, acum treb'e sa ne ducem în drumul nostru, tu la dreapta si eu la stânga dar uite pentru ultima oara, nu vrei s-o mai punem odata?
-Hai tigane!
Dupa ce termina, tiganul uimit profund:
-Fa, hai înapoi sa ne cununam, asa cum ai stat acum, nu ai stat niciodata...Tiganca suparata:
-Auzi ba, tâmpitule, nu ai vazut ca m-ai pus în urzici?

22.Tiganul vine acasa foarte târziu si Piranda îl ia la rost:
-Unde ai umblat, belestematule?
-La sedinta, fa!
-Sedinta, a? Ma prostesti în fata?
-Stai asa fa. Sa moara mama, am fost la sedinta. A venit cineva de la guvern si ne-a zis: "Citez:
În 2002 vom avea de 2 ori mai multa carne. Citez: Va creste salariul cu 400%". Si alte chestii din-astea.
-Da' ce înseamna ma, "citez".
-Nici eu nu stiu dar cred ca înseamna ca un fel de "sanchi".

23.Într-un balon care traversa Atlanticul se aflau patru cetateni : un englez, un francez, un american si un tigan.
La un moment dat balonul începe sa coboare. Englezul, vazand acest lucru zice:
-Gentleman am fost, gentleman ramân...si se arunca din nacela în ocean.
Balonul urca. Dupa un timp balonul începe iar sa coboare. Francezul zice :
-Gentilom am fost, gentilom ramân...si se arunca peste bord.
Balonul urca din nou. Dupa înca putin timp se vede la orizont pamânt, America.
Balonul coboara din nou înainte de a ajunge la tarm. Tiganul zice:
-Tigan am fost, tigan ramân ! ori te-arunci tu ori te-arunc EU !

24.În armata la parasutisti ofiterul explica soldatului tigan cum se procedeaza dupa ce sare:
-Tragi maneta verde si daca nu se deschide tragi maneta rosie.
Tiganul intreaba:
-Si daca tot nu se deschide? Ofiterul îi raspunde:
-Atunci te rogi la Sfântul Iosif.
Dupa ce sare tiganul si toata trupa ofiterul închide usa avionului iar dupa câteva minute aude batai în usa.
Stupefiat deschide usa si îl vede pe tigan care zice:
-Dom' ofiter parasuta nu s-a deschis, da cum ai zis ca-l cheama pe Sfântu ala?...

25.Tot în armata la parasutisti când sa plece grupa la sarituri, tiganul se duce la sergent:
-Dom' sergent io nu sar azi.
Segentul:
-De ce mai tigane?
-Am visat ca nu se deschide parasuta.
-Nu se poate tigane astea-s vise, trebuie sa sari.
-Dom' sergent io-s superstitios, la mine se întampla când visez, nu vreau sa mor.
-Mai tigane trebuie sa sari, e ordin, dar uite daca vrei îti dau eu parasuta mea si tu mi-o dai pe a ta.
Ok, sare toata lumea, sare tiganul trage de mâner parasuta se deschide si în timp ce rasufla usurat aude
suierând pe lânga el:
-P***a matiii...

26.Tiganul vine seara acasa si-o ia pe Piranda tare:
-Fa, Pirando, bag divort!
-De ce, ba, tigane?
-Ca esti proasta!
-Ai, ba, mânca-t-as, ca nu sunt!
-Ba da, fa, esti proasta... Ia, zi-mi tu mie ce-avem noi sub pat si începe cu "O"? Se gândeste Piranda ce se gândeste si spune:
-Nu stiu, ba, tigane. Sunt proasta. Zi-mi tu!
-O pereche de papuci. Vezi ca esti proasta?
-Ai dreptate. Da' acu zi-mi si tu mie, ce avem noi sub pat si începe cu "H".
Se gândeste tiganu' ce se gândeste...
-Nu stiu fa, Pirando, ce e?
-Hînca o pereche de papuci!

27.Se canalizeaza un cartier de tigani. Ilie îi povestea cumatrului sau:
-Piranda mea a luat si perie la WC!
-Si cum e?
-Merge, da' ziarul era mai bun.

28.Un politist emancipat sta alaturi de un tigan pe marginea drumului, în asteptarea autobuzului, si-i spune acestuia:
-Stii tu cum aratam noi doi acum?
-Nu, dom' capitan, îi raspunde tiganul.
-Ca un vultur si un rahat.
-Bine, domnu' general. Atunci eu trebuie sa-mi iau zborul ca mi-a venit autobuzul.

29.Un tigan îsi duce fiul la cismarie sa-i cumpere sandale.
-Hai probeaza ma, fiule.
-Ale cui e tata?
-Ale tale lacramioara lui tata.
-Ale cui e tata?
-Ale tale ba boule, în mortii matii, mâncati-as inimioara.
-Ale cuie în talpa tata.

30.Tiganca la doctor, cu tiganu' dupa ea. O consulta doctorul cu stetoscopul, cu urechea, o întoarce
pe fata si pe dos, pana la urma îl ia pe tigan deoparte si'i spune:
-Tigane, e grav, nevasta'ta e atinsa la plamâni!
-Vai, domn doctor, ma flatati!...

31.Un rom vine acasa de la policlinica si-i zice nevesti-sii:
-Hauzi, fa, Phirando, a zis dom'doftor c-am mohoroizi si sa ma ung la cur cu alifia asta de trei ori pe zi.
Hai, ia pune mâna si ma unge, ca-ti zic eu cum sa faci.... Uite, iei cutia cu mâna stânga si pe mine de umar cu mana dreapta, si...
Nu e bine... Iei cutia cu dreapta si pe mine de umar cu stânga si... Tot nu iese...
Auzi, fa, daca dom'doftor c-o mâna tinea cutia si cu ailalta me tinea de umar, cu ce p***a ma-sii ma ungea?

32.Piranda avea hemoroizi, si avea dureri groaznice. Îi spune la barbat'-su sa mearga la doctor sa-i ceara ceva, ca nu mai poate.
Merge tiganu'si-i explica la doctor ce-o doare pe Piranda iar doctorul îi da niste supozitoare si-i spune:
-Spune-i sa si le bage în anus.
Merge tiganul acas' îi da supozitoarele si-i zice:
-O zis domn'doftor sa le bagi la anu'!
-A, cum sa le bag la anu' bata-te crucea, ca pâna atunci mor !Du-te înapoi ca esti prost si n-o-nteles domnu'doftor ce am!
Merge înapoi, si doctorul îi spune:
-Zi-i sa le bage-n rect!
Iar se duce tiganu' acasa si-i spune la Piranda:
-O zis domn'doftor sa le bagi direct!
-A, un' sa le bag direct, bata-te Dumnezo, ca mor daca le iau direct pa toate! Du-te înapoi.
Iar merge la doctor, la care îi spune pe sleau:
-Spune-i sa le bage-n cur!
Merge tiganu acasa si-i spune la Piranda:
-Na tu, vezi daca esti proasta, s-o-nervat domnu'doftor s-o zis ca poti sa ti le bagi în cur!

33.Doua tiganci într-o farmacie:
-Buna ziua, doamna. Aveti alifie pentru paduchi la p***a?
-Iesi afara nenorocito! Cum îti permiti sa vorbesti asa?
Femeia, rusinata, îi zice prietenei sale:
-Cere tu, fa, ca esti mai 'telectuala.
Cealalta tiganca:
-Buna ziua. Va rog sa-mi dati un unguent pentru paraziti pubieni!
-Sigur, doamna. Cât sa va dau?
-Pai... cam cât pentru doua p***e.

34.Un trib de canibali prinde un francez, un englez si un tigan.
Si cad de acord sa faca din englez o ciorba pentru ca l-au vazut numai bun de asa ceva, din francez o friptura pentru ca era si un pic rotofei;
si din tigan care era slab, murdar si jigarit, sapun.
La care tiganu striga din toti rarunchii:
-Sa si orbesc daca fac vreun clabuc!...

35.Odata un preot se intalneste cu un tigan .Încep cei doi o discutie dupa care ajungând la o neîntelegere încep sa se certe.
Tiganul mai 'necultivat' începe sa-l înjure pe preot:
-Du-te ba la dracu ca te pun sa-mi mirosi ciorapii!!!
Acesta pleaca si adoua zi merge la tribunal si î-l da în judecata. Se întâlnesc cei doi la proces.
Preotul îi spune judecatorului povestea dar tiganul în loc sa se consume lua o carte si dupa fiecare pagina punea câte o bancnota de 100.000 lei.
La sfârsit tiganul este întrebat daca are ceva de spus. Se ridica si spune:
-Domnule judecator eu nu consider ca am gresit. Dupa cartea noastra tiganeasca eu spun ca nu am gresit. daca vreti puteti sa cititi si dv.
Judecatorul deschide cartea si da o pagina si i-a bancnota si tot asa. Preotul se satura si spune:
-Domnule judecator v-ati hotarât ,haideti sa-l condamnam.
La care judecatorul spune:
-Taci dracului ca acusi te pun sa-mi mirosi si mie ciorapii!...

36.Discuta un american cu un tigan. Americanul:
-Da-mi otel si-ti fac cel mai gigantic vapor pe care l-ai vazut vreodata!
La care tiganul:
-Da-mi tu o femeie si-ti fac cel mai tare echipaj pentru vaporul tau.

37.Piranda se protapeste la Parpanghel:
-Mo, ca sa-mi dai ho suta de mii!
-Hai fa? Ce sa faci cu ho suta?
-Ca sa-mi iau por'jartela.
-Ce'aia, fa?
-Lasa ca t-o arat dup'aia. Marca banu'!
Vine Piranda din tîrg si-l cheama pe Parpanghel în odaie, apoi ridica fustele. Parpanghel lesina. Intra Onu, tatal lui Parpanghel:
-Ce i-ai facut, fa, lu' asta de l-ai dat pa spate?
-Ce sa-i fac, ba, i-am aratat por'jartela.
-Ce i-ai aratat, fa?
-Iote asta! Si îsi ridica iar fustele... Cade si Onu... Intra Baria, mama lui Parpanghel:
-Fa, fi'a dracu' da tuta, cu cine te-a adus aicea! Da ce e astia lati pa jos?
-Io nu stiu, fa, da ce-a cazut, ca io le-am aratat por'jartela.
-Care, fa, por'jartela, ia?
-Iote colea! Si salta cortina...
-Pai, fa, proasta dracu': clestisorii aia e pentru ciorapi, nu pentru buzili pi**ii!...

38.Î:Ce se poate face din 32 de tigani?
R:Sapun 8X4!

39.Î:De ce nu calci cu masina un tigan pe bicicleta?
R:S-ar putea sa fie bicicleta ta...