BANCURI CU SCUFITA ROSIE

1.Scufita Rosie mergea spre bunica ei. Este prinsa si violata de lupul cel rau. El o întreaba:
-Ce-ai sa-i spui bunicii tale?
-Ca m-am întâlnit cu tine si m-ai violat de patru ori.
-De patru ori? se mira lupul.
-Da! Sau te grabesti în alta parte?

2.Scufita Rosie duce seara târziu mâncarea la bunica ei. Pentru asta ea trebuie sa treaca prin padure si evident apare lupul care-i spune:
-Ei, ei Scufita Rosie! Nu ti-e frica aici în padure singura, noaptea? Hotii pot sa te atace, sa-ti ia mâncarea, si banii si pot chiar sa te violeze.
Scufita se uita surprinsa la lup si-i spune în cele din urma:
-Asculta, micutule! Bani nu am, mîncare, în cel mai rau caz mai aduc odata, iar violul îmi place la nebunie.

3.Mergea odata Scufita Rosie prin padure cu panerasul la brat. De dupa un tufis apare lupul:
-Hopaaa...gata, Scufita Rosie, de data asta nu mai scapi: te manânc !
Spune-ti ultimele trei dorinte!
-Sa facem dragoste!
Încep ei actiunea...si ...lesina lupul! Îsi revine lupu' si-o-ntreaba pe Scufita Rosie de a doua dorinta.
-Sa facem dragoste, spune ea!
Fac ei dragoste si... moare lupul!
MORALA:...Nu lasati curvele-n padure caci distrug fauna.

4.Scufita Rosie mergea cu mâncare la bunica. Si, dupa cum stiti, trebuia sa traverseze padurea. Singura fiind, în padure, o prinde lupul si o violeaza. Dupa consumarea actului, Scufita plângând:
-Aaaaah, ce mi-ai facut, lupule, cine ma mai ia pe mine acum?
La care lupul tragând cu nesat fum din tigare:
-Stai putin sa termin tigarea si te mai iau eu o data.

5.Scufita Rosie si Scufita Roz se plimbau prin padure. La un moment dat se întâlnesc cu Lupu'.
Scufita Rosie, care stia povestea a luat-o-ntr-o parte.
Scufita Roz, care nu o stia, a luat-o-n toate partile.

6.Scufita Rosie mergea prin padure si plângea din toti rarunchii. Se întâlneste cu vânatorul care o întreaba:
-Scufita Rosie ce s-a întâmplat de plângi asa?
-Vaiiiiii...am fost violata de lupul cel rau.
-Mda azi nu ai avut o zi tocmai buna...

7.Varianta de la 6.
Scufita Rosie mergea prin padure si plângea din toti rarunchii. Se întâlneste cu vânatorul care o întreaba:
-Scufita Rosie ce s-a întâmplat de plângi asa?
-Vaiiiiii...am fost violata de lupul cel rau.
Vânatorul îsi desface prohabul la pantaloni si spune:
-Mda azi nu ai o zi tocmai buna...

8.Mama îi citeste fetitei sale povestea Scufitei Rosii. La sfârsit:
-Vezi, fetita mea, daca nu esti cuminte ce patesti?
-Las-o balta, doar a fost mincata si bunica, nu?

9. Scufita Rosie se plimba prin padure.
Se-ntâlneste cu Lupu'.
-Scufita Rosie, hai sa ne facem frati de cruce.
-Cum Lupule?
-Pai tu te tai la degetel si eu îti sug sângele si eu ma-mpiedic si tu-mi sugi p**a!

10.Scufita Rosie se plimba prin padure si se întâlneste cu Lupu. Zice Lupul:
-Scufita Rosie, hai sa ne jucam de-a ursuletii.
-Vai, ce frumos. Hai sa ne jucam. Cum e jocul asta?
-E simplu. Tu îmi sugi pula si eu mormai de placere...

11.În padure, Scufita Rosie se întîlneste cu Pinochio. Încep sa se zbenguiasca si Pinochio cade cu nasul sub fustita Scufitei Rosii.
-Vai, Scufita Rosie, îmi cer scuze ca am nimerit cu nasul tocmai acolo, dar am sa-l scot imediat.
-Nu, nu-l scoate, lasa-l acolo, mai bine spune repede câteva minciuni.

12.Scufita Rosie se întalneste în padure cu lupul, si intra în vorba:
-Vai lupule, ce ochi albastri ai!
La care lupul:
-Coasta de azur...
-Vai lupule, ce dinti ascutiti ai!
-Coasta de fildes...
-Vai lupule, ce scula mare ai!
-Cu-asta ti-o trag!

13.Scufita Rosie la discoteca, iar pe post de DJ lupul.
-Lupule, as dori sa fac o dedicatie...
-Se poate, dar sa stii ca costa!
-Mult?
-Mult!
-Dar eu nu am bani...
-Nici o problema, poti sa-mi platesti în natura...
-Bine!
Si lupul o conduce dupa cortina, se desface la slit, Scufita Rosie îngenuncheaza, îi ia lupului schema în mâna, o duce la gura si exclama:
-As vrea sa fac o dedicatie...

14.Scufita Rosie se plimba prin padure si la un moment dat îl vede pe lup într-un tufis, lupul avea ochi iesiti din orbite si era rosu la fata:
-Ce-i cu tine lupule?, întreaba ea.
-DA, TU NU VEZI CA MA CAC, striga el furios.