Bancuri cu soarecele si prietenul lui elefantul:

1.Soarecele vroia sa treaca granita ilegal. Se duce la elefant:
-Elefante, vreau sa trec granita, nu mai suport regimul, ma bate securitatea, vreau o viata mai buna, nu mai vreau sa stau cu 14 grade-n casa si sa m-asculte RomTelecomu'... Tu esti mare, ascunde-ma si pe mine undeva sa trec si eu.
Elefantul se gândeste un pic si-l baga în buzunarul de la piept. Ajung ei la granita. Acolo vin granicerii, îl iau pe elefant la control, controleaza cu detectorul de metale, totul e ok, îi purica valiza si aia e ok, îl ia sa-l pipaie pe corp, tac-tac-tac, ajung la buzunarul de la piept.
-Ce-ai aici ?
La care elefantul, batand o palma zdravana pe buzunar:
-Poza unui prieten.

2.Î:Care este diferenta dintre un elefant de 14 ani si un soarece de 6 luni?
R:13 ani si 6 luni.

3.Soricelul si elefantula la mare, cazati la aceeasi gazda. Într-o dimineata soricelul iese în fata casei si striga catre plaja:
-Elefantule! Elefantule!
Elefantul iese din apa, dar nu apuca sa iasa de tot ca soricelul intervine din nou:
-Bine, dute-n apa, credeam ca mi-ai luat slipul!

4.Un elefant trecea peste o punte de bârne. Soricelul care statea pe urechea lui îi zice:
-Auzi ce tare tropaim!

5.Niste soricei în desert taiau petrol cu beculetul rosu si vine mama lor elefantul si îi întreba:
-Ia plecati de aici!

6.Un soricel si un elefant stateau amândoi pe o piatra. La un moment dat se uita soricelul atent la elefant, îl masoara din cap pâna în picioare, si apoi spune destul de mirat:
- Bai elefantule, dar mare mai esti ...
Elefantul fâstâcindu-se zice:
- Ce vrei ba, nu e vina mea ca am crescut atita. Asa e rasa mea, ce sa-i faci.
Dupa ceva timp, elefantul are o revelatie si se uita si el la soricel, masurându-l în toate directiile, si zice:
- Ba, da' si tu, chiar ca esti prea mic!
La care soricelul destul de încurcat zice:
- Ce vrei ba, da' am fost si bolnav.

7.Varianta:
Cica soricelul statea lânga piciorul elefantului. Elefantul se uita în jos la el si spune:
-Mai, dar mica vietate mai esti, mai soricelule!
La care soricelul, sfios:
-Da, dar vezi tu ca eu am mai fost si bolnav...

8.Elefantul si soricelul jucau împreuna fotbal. La un moment dat elefantul, din greseala, îl calca pe soricel afundându-l în pamânt. Îl scoate apoi cu mare grija si îl scutura de iarba si de pamânt zicându-i:
-Te rog frumos sa ma ierti, a fost o neatentie, sa stii ca nu se va mai întâmpla...
-Nu-i nimica, zise soricelul, se putea întâmpla si invers...

9.Varianta:
Soricelul si elefantu mergeau prin desert, si elefantul îl calca pe soricel ,din greseala, adâncindu-l în nisip. Zice elefantul:
-Sorry!
Dar soricelul:
-Nu-i nimic, si mei mi se putea întâmpla

10.Soricelul si elefantul ajung la malul unui râu si vor sa treaca podul.
Elefantul ezita, neavând încredere în stabilitatea podului. La care soricelul curajos începe sa sara pe pod:
-Uite bai lasule, nu vezi ca tine?!

11.Soricelul si elefantul vreau sa mearga la disco. Elefantul e necajit tare. Soricelul îl întreaba:
-De ce esti necajit mai?
-Pai uite nu am ce sa îmbrac!...
Soricelul (prieten adevarat) îi spune:
-Nu-i nimic îti împrumut eu ceva...