De la chirpici la vilă




Sorinel Copilul de Aur, puştiul manelist care a fost lansat la varsta de 12 ani in showbiz de impresarul Dan Bursuc, e major de cateva zile. Cu această ocazie, băiatul a primit cadou o vilă in comuna natală, ridicată exact langă locuinţa veche şi sărăcăcioasă in care a copilărit alături de familia sa.
Plecat din noroiul uliţei pe când era de-o şchioapă, manelistul Sorinel Copilul de Aur se întoarce acum acasă, plin de mândrie. În primul rând pentru că are cea mai arătoasă casă din Frumuşani, localitate situată în imediata apropiere a Bucureştiului. În al doilea rând pentru că, în ciuda vârstei destul de fragede, interpretul e considerat unul dintre cei mai importanţi oameni ai comunităţiiSpaţioasa vilă reprezintă împlinirea promisiunii pe care i-a făcut-o lui Sorinel, la începutul carierei lui, managerul său, Dan Bursuc. Noua vilă, care se află în stadiul finisajelor interioare şi de amenajare a grădinii, va fi gata în cel mult două luni. A fost construită în vecinătatea casei vechi şi sărăcăcioase, în care încă mai locuieşte numeroasa familie a starului. Mai precis, părinţii şi cinci dintre cei şAdi, fratele lui Sorinelase fraţi ai săi.

L-a luat cu el să cânte pe fratele lui, Adi

“M-a ajutat Dumnezeu şi, pe cel de-al şaselea frate al meu, Adi, l-am luat cu mine. Cântă alături de mine şi chiar bine. Celorlalţi le-am promis un trai mai bun, le-am spus că vor avea cu adevărat o casă, şi am reuşit. Dan m-a ajutat să-mi îndeplinesc visul, să le mai iau din neajunsuri. La 18 ani, am propria vilă şi-mi întreţin familia. Alţii nu reuşesc asta într-o viaţă, n-au avut aşa noroc”, spune puştiul care, marţi, a devenit, oficial, bărbat.