Laura Andreşan cu mama la lansarea cărţii!

Laura Andreşan şi-a lansat, ieri, la cafeneaua G Point, din Bucureşti, controversata carte “Bărbaţii la feminin”. Asistată de mama ei şi înconjurată de trei bărbaţi, pe post de hostess, Laura a declarat că odată cu lansarea cărţii, seria dezvăluirilor ei se încheie.
“ Acum, că am scris cartea, ea va vorbi de la sine despre trecut, pentru că de azi Laura Andreşan tace. Azi se încheie seria dezvăluirilor mele. Nu voi mai da nume despre cine a trecut prin dormitorul meu decât dacă voi fi ameninţată sau dacă simt vreun pericol pentru mine şi pentru familia mea”, a declarat Laura. Vedeta a venit la lansare însoţită de mama ei, Dorina Andreşan, care a declarat că îşi susţine fiica indiferent de ce întreprinde aceasta.
Actorul Alex Conovaru, colegul Laurei de la B1 TV, a citit, în cadrul evenimentului, câteva dintre cele mai incitante pasaje din carte şi a făcut, în stilul p ropriu, câteva comentarii pe marginea “subiecţilor” din carte. “Mă bucur enorm, dragi politicieni, că există cineva care să vă f...ă şi pe voi, aşa cum ne faceţi voi nouă... şi vă îndemn să faceţi şi voi ceea ce-i place Laurei să facă, şi anume, să sugeţi p...a”, a încheiat Conovaru. În final, Laura Andreşan a declarat că se gândeşte deja la a doua carte, care se va numi “100 de poveşti reale de sex cu copii”, după care vrea să intre în Uniunea Scriitorilor