Eva Kent, afară de la Antena 1

Blonda a fostpusă pe liber din cauza absenţelor nemotivate.
Oana Oprea, alias Eva Kent, nu mai e asistenta lui Dan Capatos la “Un show păcătos”. Blonda susţine că ea este cea care nu mai vrea să meargă la Antena 1, în timp ce producătorii emisiunii spun că au decis să o înlocuiască, din cauza absenţelor nemotivate repetate pe care le-a acumulat în ultima perioadă.
Producătorii emisiunii “Un show păcătos” de la Antena 1 au decis să demareze căutările pentru o înlocuitoare a Oanei. Contactată, fosta vedetă XXX a confirmat informaţia, însă spune că ea e cea care a renunţat la contractul cu Antena 1.
E deranjată că a ajuns subiectul emisiunilor
“Nu mă mai duc la filmări. Mă deranjează faptul că am ajuns eu subiectul emisiunilor lui Capatos. Eu m-am angajat doar ca asistentă. Luni seara, Dan l-a invitat pe Hamude în platou să vorbească despre relaţia lui cu mine, când eu deja mă împăcasem cu Cătălin”, a mai precizat fosta actriţă XXX.